Lilla Rara Sara

2009-05-28
07:27:16

God morgon
Innan R möter upp mig så vill jag få till ett inlägg. Några ord, en mening eller så..

Med pollenallergin är det sådär, verkar inte blåsa lika mycket idag så kanske kanske blir det bättre under dagen? Har ingen större lust att vara snorunge idag...
Annars går det nog över när jag gifter mig som äldre brukar säga!

Morgonpromenad väntas och efter det ska R och jag cykla iväg. Mycket motion här!

Veckan har verkligen sprungit iväg, precis som den förra och jag verkligen längtar till helgen! På fredag blir det grillning med vänner och på lördag blir det Österlen. Sen har vi nästa vecka som jag verkligen håller tummarna för!
OK, detta blev ganska innehållslöst...
Ciao!


// Håll tummarna nu!
Kommentarer:
#1: NinaFina

Den har varit så mysig,tyvärr ska man avsluta dagen på jobb. :( Roligare saker har ju hänt.. :/

Pussar

2009-05-29 @ 14:09:35

Fina blogg ;)

Ska vi följa varandras? Bara om du vill, ofc ^^

2009-05-31 @ 13:06:08
#3: Natta

godmorgon

2009-06-01 @ 13:18:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: