Lilla Rara Sara

2009-05-12
07:22:10

Hälsoknarkare

Trodde jag var skonad från pollenallergin i år, så duktig som jag varit att ta pollentabletterna regebundet. I morse vaknar man upp med niagarafallet i snoken. Häller bokstavligt talat i mig massa Kan Jang och konstaterar att det är ju mot förkylning. Inte allergi. Måste skaffa sånt pulver man sprutar upp i näsan på hälsokost. Idag. Så fort hälsokosten öppnar. Punkt.

Då ska jag även passa på att kolla in lite detoxkurer. Dags att rensa kroppen inför allt som väntar...
Nu blir det en långpromenad med R innan frukost och innan det är dags att starta dagen!
Kommentarer:
#1: Leonard

Krya på dig!



Vart i Indien åkte ni då? Låter helt underbart ju! Indien är ett av de länder jag absolut vill åka till någon gång, landet är otroligt intressant och vackert!



Jag skriver på engelska för jag är från Tyskland! Sen flyttade vi hit till Sverige 2006, och jag ville skriva en blogg så jag tänkte på engelska för då kan ju dom i Tyskland läsa också :D

2009-05-12 @ 11:36:52
#2: Leonard

Krya på dig!



Vart i Indien åkte ni då? Låter helt underbart ju! Indien är ett av de länder jag absolut vill åka till någon gång, landet är otroligt intressant och vackert!



Jag skriver på engelska för jag är från Tyskland! Sen flyttade vi hit till Sverige 2006, och jag ville skriva en blogg så jag tänkte på engelska för då kan ju dom i Tyskland läsa också :D

2009-05-12 @ 11:36:53

sv; ja eller hur, tror jag gav 99 spänn för dem på skopunkten också! Vilket kap och då gör det inget att de blir skitiga! :)



Jobbletandet går sådär.. söker allt som finns men det ger dåliga resultat tycker jag..

Hur är det med dig då? skönt att det är gött väder ute! :)

2009-05-12 @ 15:43:38
#4: Leonard

Hej! Ska du se på Eurovision- semifinalen ikväll? Och vilket land tror du vinner?



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-12 @ 20:27:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: