Lilla Rara Sara

2009-05-12
22:45:00

Flum i Punktform
* Helt plötsligt så var hela veckan fullspäckad. Ska på något vis hinna städa här hemma och baka något ljuvligt. 
Men vad vore en bal på slottet? Utan hembakat? Ingenting!
Stormtrivs för tillfället. Full fart. Försöker övervinna mina rädslor och somnar snabbt varje kväll av utmattning. Sakta men säkert så verkar pusslet läggas ihop. Inte många bitar kvar.

* Pulsen har gått i 200 idag i väntan på telefonsamtalet som aldrig kom. Hoppas att allt klaffar i morgon och att samtalet kommer fram. Ser fram emot morgondagen. Lätt träning för lederna på cyklen, slipper ha ont av att gå. Den cyklen har snart tjänat in alla bussbiljetter ;-)
 
* På torsdag blir det premiär för racebilen i dess nya utförande på träningen.

* Mamma kom på spontanfika idag, sen for vi ner till stan för att kika klänningar till bröllopet. Hittade urfina till Lillasyster Mini. Men lillasyster och jag ska leta efter fler i Malmö när hon ska hålla mig i handen. Världens bästa lillasyster.
Du skall veta att jag älskar dig
. Trots att du är tonåring, börjar växa om mig och tar mina kläder.
Så många år jag väntade på att få en syster. Det är så kul nu när du börjar bli stor!

* Jag glömde köpa pollenmedicin. Får skylla mig själv. Hinns med i morgon. Snabbis.

* Allt känns så rätt just nu. Vill inte veckla in det med ord. Känslan är stark. Vackra ord har sagt och jag smälter.

Nu vill jag bara det ska bli fredag, lördag och söndag.
Nu.. läggdags!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: