Lilla Rara Sara

2009-05-05
10:34:17

Med en kopp the med honung i
Känner mig lite hurtig som redan fått så mycket gjort. Sitter nästan och väntar på att det ska bli lunchdax så att jag kan fixa lunch...
Härligt när tiden räcker till. När man för en gång skull har tid att bara sitta och glo.
dock uppstår problem när man börjat bli en rastlös typ som inte kan koppla av. Då hittar man på saker att göra, onödiga saker. Det får man i nacken efteråt iform av ledont...
Jag börjar likna min kära fader känner jag. Eller svärmor...

Igår gjorde Marwa mig till blondie. Ville bli ljusare och gav henne fria händer "så länge det inte blir platina". Det blev jättebra och nu ska jag bara vänja mig vid att vara ljus igen haha!
Hann knappt komma hem förren jag överraskades av karln som sa att vi skulle på bio. Män som hatar Kvinnor. Så bra film! Boken är tio gånger bättre men filmen är riktigt bra. Det blev vi två, L, M och bacon/sourcream-snacks. Bra komplement till min ickeexisterande middag igår hmm...

Har börjat dricka the med honung i för att få bort det lilla halsontet jag har inför sjukhusbesöket på torsdag. Är inte alls van vid att ha sötning i the och det är så sött! förstår inte hur folk kan förstöra the med massa socker visst mjölk kan gå an men vaddan detta sockerbehov?
Varför tycker folk att det mesta smakar bättre om man tillsätter socker?
Varför ska allt smaka sött?


Kommentarer:

sv; ja men eller hur! jag sådde hur många som helst bara för att jag tänkte att alla tar ju sig knappast.. men de gjorde de så nu står de och trängs..



jo då det är fint här med.. är lite tråkigt att vara arbetslös bara nu när skolan är över.. men man får försöka underhålla sig själv!

2009-05-05 @ 12:25:12
#2: josephine

hej, allt bra idag ? :)

2009-05-05 @ 14:04:48
#3: Anonym

Hej vännen.

Jo äntligen kommit nigång igen, få se hur länge det varar den här gången :)

Med mig är det bara bra, lite lat och seg bara ;)

dudå? kram

2009-05-05 @ 15:27:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: