Lilla Rara Sara

2009-05-26
09:57:40

Över en kopp Vivalto

Känner mig dum som var helt väck i morse. Den lilla tiden jag fick med karln var jag sömnig och knappt vid medvetandet. Sov med andra ord. I morgon ska jag skärpa mig. Vill jag träffa min karl om dagarna så får jag baske mig gå upp klockan sex på morgnarna och inte senare.
Har jag tur så är han hemma innan läggdags och då är jag vaken vid godnattpussen!

Nu ska Elsa och jag ut. Vi är lite ovänner. Jag har klippt klorna på henne för första gången, något som karln annars brukar göra och det uppskattades inte. Hon skyr mig som pesten nu och är helst inte i samma rum som mig men går jag ut och leker med henne så tror jag hon ändrar uppfattning :-)

Jag hoppas att värmen kommer idag, i Stockholm ska det ju vara ganska varmt. Hade varit härligt att få dra på sig shortsen utan köldskador och förfrusna tår..

Kommentarer:
#1: Rita ♥

Nu har jag gett svar på din fråga i frågestunden, tack så mycket!

Underbar blogg du har Sara ^^

2009-05-26 @ 15:33:40
#2: r

tycker din header är så himla snygg .

vilket bildprogram haru gjort den på?

om det är photoshop, vilken ?

kramar /r

2009-05-26 @ 18:55:25
#3: Camilla

Förstår precis hur du känner dig. Det är inte jag som brukar klippa klorna på vovvsarna här hemma heller. Hur trivs du med naglarna? Kramen

2009-05-26 @ 22:15:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: