Lilla Rara Sara

2009-05-04
12:04:56

Smell it!
Ska strax upp på cyklen och träffa alla de andra damerna. Kamera OCH paraply får hänga med idag.  Roligt roligt, med paraply alltså. Vart tog försommaren vägen?

Senare idag efter damerna och hundpromenad så blir det De Calma. Marwa ska slinga och klippa mig :-)
Hon är super. Frågan är om jag blir mörkare, eller ljusare..?

Note to myself:
Inga fler doftljus förren de andra brunnit ner här hemma.
Kaffe måste inköpas i Stockholm.
Lita inte på folk som inte gillar att planera, de kan sabotera en hel semester innan den ens har börjat!

Kommentarer:

sv; Tack ska du ha! :) Jag kommer inte ihåg vart jag har köpt den krukan.. var ett bra tag sen.. Men själva växten tror jag är nån form av fikus! :)

Allt väl med dig?

2009-05-04 @ 17:12:38
#2: Sandra

haha jo de e ganska likt =) faaan va nice gumman. blond äger ;-) När ska vi ta vår fika?? puss<3

2009-05-04 @ 20:55:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: