Lilla Rara Sara

2009-05-21
10:42:52

Somes words
Medans karln var på träning och jobb så hann jag med både städning, tvätt, baka bröd samt göra fem olika lunchlådor till honom. Good Girl! (bara en parantes som jag är nöjd med haha)
Hann även att flytta in kohuden i sovrummet och inse att vi behöver nya kuddar till soffan. Får införskaffas i Stockholm om några veckor. Det, ny plånbok, kaffe samt koftor.

Kvällen blev sen igår, men trevlig.
Kaffe, nybaktat bröd och brownies. Kanske inte den bästa kombon vid tio på kvällen med what the heck!
Satt och fulade oss, snacka, pratade om Gotland och senaste Fast and the fuirouis (stavning?) filmen med Vin Diesel.
Jag menade att Vin Diesel är urläcker och Fabbe kommer med ett Fabbeskämt.
 "Jag förstår inte varför tjejer alltid ska blanda vin med diesel"

Hamnade i sängen en bit efter midnatt med en bok framför mig. Finns inget bättre sätt att varva ner innan läggdags än med en bok!

Idag har jag sovit ut. Ätit en sen fruksot med karln innan han och hunden stack till jobb för lite helgjobb. Själv ska ta ut cyklen på en runda och införskaffa nypotatis. Ikväll blir det oxkött, nypotatis, färsk sparris och hemlagad BBQsaus!

Vad ska ni göra idagf?

Kommentarer:
#1: Lexie

oj, du hann med mycket du ;D



jo, jag har fotograferat ganska länge, intresset för foto har jag alltid haft, men fick min systemkamera för ett år sen ungefär :) då är vi två som brinner för att fotografera! :D

2009-05-21 @ 11:30:47
#2: amanda

sv: va sköönt!, ska kanske åka och shoppa snart!, jaoop!

2009-05-21 @ 11:31:30

hmm vet inte, får bara ont i huvet av det när jag väl inte dricker det men nu har det avtagit =)



vad tycker du om mitt inspirationsinlägg om vad som är hett i sommar:)?

2009-05-21 @ 12:02:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: