Lilla Rara Sara

2009-05-11
21:42:27

Trasa?

Har suttit med inpackning i håret så nu känns det mjukt och skönt igen! Ätit upp det sista biten av mörkt choklad från Peter Bier och sett på Familjen Bonnier på TV4.
Filar lite på inköpslistan till när jag ska upp till Stockholm. Kommer nog glömma bort den så fort jag sätter ner fötterna på Birger Jarlsgatan och gå loss på Nathalie Schuterman och Sturegallerian men det är värt ett försök.. Det finns ju så mycket som inte finns i lilla Helsingborg. Som jag vill ha nu. Nu.
Kashmirkoftor ex. Skor. Morgonrock. Skor. Nespressokapslar. Skor. Klänning till bröllopet. Det är vad jag än så länge kommit på. som skulle vara till användning. Inga väskor denna gången. Alltså får N hålla mina påsar utan problem :-)

Sen...
Ska försöka mig på att trasha något utav mina par jeans. Vet precis hur jag vill ha dem, frågan är om det lyckas på första försöket?
Kommentar:
#1: Camilla

Allt bra med dig tjejen? Är oxå sugen på att "trasha" ett par jeans, fast jag har inga som jag vill göra det med. :P Känns lite illa att köpa ett par nya bara för att ha sönder dem. :D Ses på lördag. Kramen

2009-05-13 @ 21:58:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: