Lilla Rara Sara

2009-05-19
21:01:07

Very soon

Då jag är ganska sen av mig så upptäckte jag Spotify idag. Wow säger jag bara. Sittero ch lyssnar på Toby nu. Toby Keith. My Man. Middagen ligger i magen. Gjorde egna potatisklyftor med den nya basilika kryddan och kryddade kycklingen med alla de andra. Olika bitar fick vars en krydda. Cacao&Chili gillades mest. Grillad sparris och grillade tomater till. Sitter och riktigt njuter.

Sitter och pratar om min viktminskning med bästa killkompisen. Vi pratar om det mesta nuförtiden haha. Känns riktigt bra. Svärmor ringde nyss och gratulera , Veronica likadant. Är så glad att så många förstår mig, visar det och är glada för min skull ( av dem som vet om det ).
Nere i Malmö har jag nämligen sprungit på Akademi kliniken...

Nu lyssnar jag på Will Smith - Girls ain´t nothing but trouble. Får mig att tänka på barndomen. Min skyddsängel och storebror. Drömde att han skulle vara min riktiga bror, tänk att få ha ett syskon! Känslorna var nog besvarade för han skyddade mig mot allt utom kärlek även om han försökte och ville. Kallade mig lillasyster och fanns alltid där. Nu skall man kalla sig vuxen...

Nu blir det Desperate Housewifes på Kanal 5. Skall tänka på Veronica då sa hon. Räddade henne på Willys idag. Saknar den kvinnan!
Kommentarer:
#1: Linda

tjohooo.. Vi ska se henne i stockholm ska verkligen bli super kul! Hur ser din vecka ut? Kram Kram

2009-05-19 @ 21:28:43
#2: Anonym

Nu är det klart:) Ja rätt så snabbt typ högst en månad:) men ska ju försöka sälja min som jag har nu också:)

2009-05-19 @ 22:06:21
#3: Anonym

Det har jag gjort varje år, jag är ju typ halvt halvt liksom uppvuxen här, fast har ju aldrig haft nån egen lägenhet så här:)

2009-05-19 @ 22:09:43
#4: Anonym

bor ju alldeles vid karlaplan nu me:)

2009-05-19 @ 22:10:00
#5: Lexie

tack så mycket :D

fotar med canon eos 450D och objektiven:

canon EF-s 18-55mm och Canon EF 50mmf/1,8 II :)

2009-05-19 @ 23:20:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: