Lilla Rara Sara

2009-05-17
14:26:10

Sunny Sunday

Farbror och faster har varit hemma hos oss idag på fika och inspekterat lägenheten. då de numer bor utomlands så har de inte varit i hemlandet sen vi flyttade. Jag hade bakat kanelbullar och gjort brownies med valnötter, vitchoklad, glasyr och varma hallon. Uppskattades alla!
 
Resten av söndagen blir lugn (inte för att det var så stressigt att fika..). God mat ikväll igen och efter Gossip Girl ska vi hämta racebilen då den skall köras i morgon samt att jag ska ha med pappas bil hem. Jag ska nämligen ner till Malmö igen! Berättar kanske mer vad det är jag gör där nere...

Gårdagen var helt ljuvlig. Bakade här hemma under förmiddagen och sen stack jag och S till Väla. Fick med mig ett par jättefina pumps hem som jag fick av karln i form av presentkort (blir lättast så, då får man välja själv och han slipper följa med haha!). På kvällen hade C lagat en helt fantastiskt god middag hemma hos henne. God mat, goda drinkar och ljuvligt sällskap. Sen rökte jag för första gången vattenpipa (svennebanan som man är haha) och det var riktigt kul och gott!
Kommentarer:
#1: Pia

Kakan ser mycket god ut

2009-05-17 @ 17:56:39
#2: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:29:28
#3: Leonard

Hej! Har frågestund på min blogg nu, fråga vad du vill! :)



Trevlig kväll!



Leonard

2009-05-17 @ 19:29:28
#4: Rita ♥

Åh, det ser ju underbart gott ut! =)

Vilken söt blogg du har ^^

Kramkram! <3

2009-05-18 @ 18:54:48
#5: Ella

sv: Det blev grillat kött två dagar i rad. Underbart.

Din kommentar om att jag ska byta till bygg peppade mig hur mycket som helst, inte många som är lika possitiva som du. Tack :)

2009-05-18 @ 23:19:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: