Lilla Rara Sara

2009-05-05
15:48:08

So far, too much time

Hur många gånger har du varit kär? Privat.
Favoritgodis: Naturgodis från Tasty House och maraboue choklad i rullar.
Coolaste stad du har besökt: Panjim.

Action eller Skräck? Action.
Vill bli när du var liten: Fröken/Stadsminister/Reseledare och fotomodell i Paris som mina barnflickor var senare.

När fick du din första kyss: 12 .
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mellanstadiet: Spänd pluggis Högstadiet minns jag knappt då jag var sjuk så ofta och låg på sjukhus.
Vad är du beroende av? Varm dricka i form av kaffe eller the. Min lilla hunds värme och min älskling små sms när han är iväg.
Dagens roligaste händelse: Promenaden i regnet med bästisen.

Dagens tråkigaste händelse: Att jag redan är trött, halv fyra en tisdag..
Dagens humör: Trött, längtar till ikväll och riktigt glad.
Vilka tv-program följer du? Desperate Housewifes, Gossip Girl och Söndagsparty med Filip och Fredrik.

Vad gillar du mest med dig själv? Min energi och att jag ständigt känner att jag utvecklas.

Vad gillar du minst? Att jag får panikångest då och då och är dålig på att stå på mig (bättras!!).

Vad är det roligaste du vet? Att umgås med gänget, karln, tjejerna, bästisen och bara vara. Det behöver inte vara så inveckalt alltid (även om samtalen kan bli det haha).

Har du något motto? Ge aldrig upp, skulle duvara tvungen gör det med ett leende :-P

Hemlig hobby? Den får jag nog tänka på haha
Något vi inte vet om dig? Jag försöker fortfarande dölja för pappa att jag provat (haha) på att röka.
Vad ångrar du? Det är ingen idé att ångra något, det är sådant som formar en som människa. Både med och uppgångar.

Vad önskar du? Det är hemligt än så länge *ler*
Vad klarar du inte dig utan? Panodil, läppcerat, koffein, värmeskyddandespray till håret och min cykel!
Vad gör du helst en vardag? Fikar på något café, läser, arbetar, förbereder en god middag och spenderar kvällen hemma.

Vad gör du helst en lördagskväll? Äter en god middag med några vänner med ett gott vin

Vad har du mest av i din garderob? Koftor och jeans
Drömjobb? Hemligt...

Kommentarer:
#1: carro

Fin blogg! titta gärna in på min och tävla!

2009-05-05 @ 16:35:13
#2: carro

haha oj xD



2009-05-05 @ 16:46:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: