Lilla Rara Sara

2009-05-08
12:47:07

Maniac
Igår skulle jag vara fastande när jag kom till sjukhuset. Dvs ingen frukost och nada kaffe till mig. Alltså en grinig Sara (tyvärr är jag hemsk utan mat och kaffe). När jag väl fick äta igen strax innan lunch så slängde jag mig över två torra mackor med lite ost på. Man får ta det man serveras när man inte kan komma någon vart..
En kanna kaffe och sällskap i form av ett härligt par och resten av den vistelsen var räddad :-)

Läkarna känner inte till alla biverkningar på den här nya medicinen som jag fick igår ännu, men en var att de första dagarna så kan man få djävulskt ont i lederna. Det var precis det jag fick i natt. Gick upp och knaprade piller och låg sedan och vände mig i sängen tills det var dags för karln att gå upp och jobba. Fuck...

Igår, innan det onda kom men efter sjukhuset (ni fattar) körde jag hem till föräldrarna. Körp upp i soffan och såg en Beckfilm med Lillasyster Mini innan hon stack in till stan med en kompis.
Karln kom och hämtade mig i jobbilen och jag gick köra! Jag är töntigt svag för stora bilar.
Nästan så att jag skulle bli lastbilschaufför? Fast det är ju nte riktigt så stora bilar..
I alla fall så körde jag hem den och det var grymt kul. Störst på gatan haha! Var osäker på om jag skulle få in den stora trucken i vårt garage så fick ställa den på gatan. Jag gillar bilar när det är ett trappsteg för att komma in i bilen. Där Elsa liksom behöver hjälp för att komma in i bilen.

Senare på kvällen kom mamma och hämtade mig och vi åkte till Väla (ett köpcentra här i Helsingborg) som hade VIPkväll. Massa folk! Var riktigt kul med en mor-dotter stund. Mamma shoppade Odd Molly till sig och jag var mest smakråd. Hittade massor men vill inte köpa några tee´s/tunikor på ett tag.. Sedan satt vi och drack rött the och tittade på folk och prata. Riktigt mysigt!

Nu har jag fyllt upp med nytt kaffe (kaffedrickaren lär väl dyka upp i helgen haha), ska måla min naglar och sedan gå (halta/hoppa..) ut med Elsa. Ganska skönt väder idag, förutom blåsandet.. Men inget regn i alla fall, får vara glad för det...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: