Lilla Rara Sara

2009-05-10
10:05:48

Yäss Yäss All
Lördagen blev precis så som jag förväntat mig. As Usual med andra ord.
När Karln kom hem så grillade jag (jag stod för en gång skull vid grillen!) tonfisk, kokte färsk potatis. Grillade även en god sallad samt gjorde eget kryddsmör (så enkelt så billigt hehe). Några glas vitt på det och jag var redo att rädda världen!

Lördagstradition i hushållet har blivit att äta chokladpraliner från danska Peter Bier. Jädrans gott och mysigt!
Passionsfrukt, Hallon/Rabarber, Apelsin oc h Tranbär blev smakerna denna veckan. Passionsfrukt är favoriten och den är återkommande varje vecka haha.

M kom (as usual) inom och vi åkte och såg på Street race allihopa. A regular Saturday night typ :-)
En medlem fattades i ligan då han är ute på äventyr, terrängkörning i vildmarken (läs Småland) som vanligt är jag inte alls avundsjuk. Eller det är jag inte, inte idag :-)
Nu däremot blir det en liten promenad med hunden innan jag följer med Karln på uppdrag i verkligheten. Ska köra Disco 3:a upp till Halmstad med hans jobb.

Jag är så plåtkåt när det kommer till stora bilar att jag nästan skäms..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: