Lilla Rara Sara

2009-11-25
10:50:22

Biggest & The Best

Är på riktigt dåligt humör idag.
Verkar som att dosen av min ledmedicin inte räcker då det gör alltför ont denna vecka. Som tur var finns det varma kläder och varm dricka att värma mig med, det hjälper lite. Ska bli skönt att komma till jobb om ett tag och skingra smärtan och tankarna lite.

Nåja, det har blivit några koppar nespresso redan. Tömde maskinen och den är redan nu full med fyra tomma kapslar.

Varför jag är på dålig humör har inte i bloggen att göra, trots att jag själv tycker att jag nästan tjatar om det i inlägget. Är bara så besviken på folk hur de kan bete sig. Well well. Clawfinger spelar för fullt på Spotify. Gamla godinar som alltid hjälpt mig att bli glad genom åren.
Ända sedan jag var 16 har deras album Deaf Dumb & Blind följt mig och alltid gjort mig glad när jag varit på sämre humör. Visst är man underhållande ibland?

I några dagar har jag haft två hundar här hemma och jag saknar verkligen den andre nu när hon åkt hem till sig igen. Det enda som var jobbigt var att jag inte kunde gå ut med båda samtidigt då den är så stor. Annat var det när Luffy var här. Då kunde jag gå långa promenader utan problem :-)

// Varför bete sig så barnsligt? Vad tjänar man på det?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: