Lilla Rara Sara

2009-11-09
10:21:42

Chi san
http://www.nyfikenvital.org/files/images/chi-san-rysk-rot-rosenrot.jpgJag är ett stort fan av naturläkemedlet Kan Jang. Shottar av det så fort jag känner minsta lilla rinning i näsan eller att det river lite i halsen. Och jag påstår att det funkar, i alla fall på mig. Lurar åtminstone min kropp att allt är bra och fortsätter som vanligt till nästa gång jag känner mig hängig, då shottar jag igen. Så fortsätter jag till den dagen jag känner att jag har några dagar över att vara sjuk på. Då låter jag allt bara komma.

Nu finns det tydligen Chi san också, samma sak fast istället för förkylning så blir man pigg av detta. Red Bull a lá naturläkemedel skulle jag påstå? Det funkar. Luktar något fruktansvärt dock men det funkar. Snabbt också.
Borde tagit den där shotten för någon timme sen men istället blev det sovmorgon. Väl behövlig i och för sig efter över 9dagar med full fart.

Nåja, nu pigg och full med engeri för att gå den där långrundan med hunden och göra vid mig för jobb och fixa här hemma.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: