Lilla Rara Sara

2009-11-22
11:31:50

Happy Birthday to me!
Veckan har verkligen gått i ett och det är mysterium för mig att jag inte reagerat mer på allt vin jag druckit.
Köpt hem några lådor cupcakes från ett konditori som gått under dagarna tre. Firat á la kafferep med familjen som resulterade i alltför mycket kaffe och en sömnlös natt.
Dagen efter som jag var ledig på hade jag bokat in mig på Riskettan på trafikskolan så det var bara att rusa ner med grus i ögonen och vara med på dem. Massor av kaffe gick det åt även då!
Under fredagskvällen kom mina socialarbetare hem till mig och drack vin och åt sötsaker. Vidare ner till Mollbergs och baren där. Lite rödvin där och vi kröp upp i varsin soffa och bara var och snacka.

Kom hem relativt tidigt och provade en av de nya Kusmite:erna som jag fick. Kashmir Tchai. Så gott!
Väcktes på natten av sms från systern som gjorde att jag låg och oroade mig i flera timmar innan jag bestämde mig för och skita i om de sov där hemma eller inte och ringde dem. Well well, åkte upp till Åsljunga och en jaktbutik där, spenderade en evighet där innan vi åkte och storhandlade och kisen kom på besök med ett stort maffigt ljusfat i svart. Hon vet precis vad som passar här hemma hos mig!

Och igår kväll blev det några flaskor rött i sällskap på matbordet med en stor älgstek, lingon, egen sås och pressad potatis. Bordssällskap var kärleken och svärföräldrarna. Sötaste Sassa hade klätt sig nästan likadant i liknande tunika och jeans, båda i lugg och svarta glasögonbågar lite komiskt att vi är så lika...

Idag ska jag bara ta det lugnt. Det är vad jag försöker intala mig själv. Bara stallet, en runda till päronen med bilen och Väla.. Men innan dess ska jag mysa i soffan med mina två älsklingar medans kärleken flyttar till sina föräldrar.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: