Lilla Rara Sara

2009-11-14
23:14:21

Redig lördag!

Har ätit en riktig svennemiddag ikväll. Men gud så gott! Ibland ska man inte konstla till det!
Potatisgratäng, grillat ryggbiff, kalla såser, tomater och en flaska merlot (senast var nog en karatefylla med My). Lite solchips och Ahlgrens Bilar o jag hade fått i mig hela näringskedjan. Typ..
Det är inte ofta numer som vi har hemmakvällar. I lugn och ro. Så i sällskap av Dansbandkampen (jaaag vet!) och Die Hard 4.0 så njöt jag verkligen.

Man får ta vara på det lilla. I morgon bitti blir det full fart igen. Har inte räkningen på dagarna längre men de är allt för många. I morgon sticker vi en runda till Köpenhamn i alla fall. Blir nog middag i Malmö först och kanske Nova Lund om jag blinkar för kärleken. Xenonlampor ska också monteras så vi kan köra hem med bra ljus. Är det något jag gillar så är det sikten med xenonlampor....

Lady Gaga - Bad Romance och Jill Johnsons nya album har varit mina vänner på Spotify ikväll.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: