Lilla Rara Sara

2009-11-13
09:44:46

TGIF!
"Gör en kopp te för om 5 min är det telefonfika!"
Älskar när vi hinner med dem fikorna. Inte ofta då vi båda är rätt upptagna och när vi väl är lediga är vi slutkörda. Nu är en weekend uppe i Stockholm planerad om ett tag och det ska bli så mysigt!

Anyway, sitter med en bunte papper där det står budget i feta bokstäver och försöker ta mig igenom dem. Det ser ju jäkligt bra ut det lilla jag fattar. Dricker dagens första nespresso (te i morse) och lyssnar till tvättmaskinens bullrande ljud. donar lite i hemmet och har tagit fram kvällens middag ur frysen. Ska för första gången på säkert 3 år äta lövbiff. Ska inte misshandla den i stekpannan som många gör utan försöka mig på något helt annat. Gott vet jag redan nu att det blir, det är ju jag som gör det ;-)

Igår blev det en sen fika på Grand Coffe med bästisen. Yogite och maracoons. Har seriöst fått dille på dessa dyra små godbitar! Kanske skulle våga sig på att baka egna?
Fick stövlar omklackade och köpte en ny primer från Smashbox då den gamla var slut.
Hann till och med mysa en liten stund i soffan med kärleken innan det var dags att sova.
Känns som vi aldrig ses mer så det sak bli skönt att åka till köpenhamn på söndag med honom och bara vara med honom.

Nu däremot blir det til latt  hänga tvätt, föna håreto, damma och dammsuga och ringa frisören för ombokning av tid.

Ciao!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: