Lilla Rara Sara

2009-11-11
11:07:08

Today I´m not a Mac-person


Jag får inte kläm på att rotera bilderna när de ska läggas in i bloggen. Well well. Kjoldag och jag kommer frysa häcken av mig påväg till jobb så får värma mig med lite värmeljus sen. Men jag är så fasligt trött på mig själv och mina jeans!
Alltid går jag i dem. Jeanstjej något fruktansvärt. Nu har mina Ralph Lauren jeans gått sönder pga intensivt användande och jag lever i mina svarta Acne Hex. Ett par mörkblåa Acne Kex kommer införskaffas snart frågan är bara när. Ska försöka vänta till efter min födelsedag då man aldrig vet vad man får då.
Nåja, kjoltyg idag!
Dock kan tjocka strumpbyxor vara något att investera i snarast för att slippa förkylningar.

Idag fyller hunden år. 4 bast! Hon beter sig som en valp fortfarande och ser ut som en hittehund från Spaniens mörka bakgator. Dags att beställa trimtid till henne tror jag!

Nåja, känner mig som en ungdom idag. Återigen. Läkaren ringde mig på jobb i måndags och meddelade mitt låga blodvärde och plötsligt insåg jag varför jag darrade när jag skrev, gick med konstant huvudvärk och blev yr så fort jag reste mig upp snabbt. Har gått och inbillat mig att det berodde på mig enorma kaffeintag (jag vet jag är fasligt blond ibland!) men nu stod det ju klart att det var att jag hade lågt blodvärde. 74 närmre bestämt. Så det var bara att meddela Mr B att jag ej kom morgonen efter då jag skulle få blod på sjukhuset.
Piggnade verkligen till på sjukhuset igår. Scrappade nästan klart ett album, läste ut en bok och lärde känna en otroligt trevlig kvinna i sängen brevid.

Har suttit och fört över alla bilderna i macen till den externa hårddisken nu och letar reda på lite bilder som skall framkallas. Det har blivit några bilder på hästen känner jag och lär bli några till i veckan då jag ska spana in hennes nya granne i boxen bredvid. En shettis på 5månader!

Just nu känner jag en enorm saknad efter mina vänner och några maracoons (stavning). De är så ljuvliga!
Kommentarer:
#1: Emma

Ojoj.. hoppar det blir bättre med allt! :)

Oj, din häst? Vad har jag missat? :P



posss

2009-11-11 @ 13:56:55
#2: Anonym

Använd huvudet, använd Photoshop!

2009-11-13 @ 10:26:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: