Lilla Rara Sara

2009-11-14
10:16:27

We´re here again
Hade nog tidernas bästa fredag igår. Eller i alla fall bästa på länge. Som vanligt (då vi har frysen full) blev det vilt till middag och en flaska rött. Tända ljus och massa prat. Avslutades med en Wallanderfilm i soffan och solchips. Sådär lagom då man varit igång i allt för många dagar och knappt setts.

Tidigare undergårdagen hade jag varit och klippt mig hos Marwa igen. Love that girl! Körde sedan hem till föräldrarna för att spana in deras nya kök och prata väggfärger med mamma. De har numer världens finaste Josef Frank tapet i köket, är lite avundsjuk då jag nog aldrig kommer få sambon till att vilja ha den i vårt hem.

Nåja, lördag idag och om en stund ska jag befinna mig i stallet med Mini och R. Dricker mitt nespressokaffe och äter vörtbröd och kikar på min käre väns blogg. Är inne på H&Ms hemsida och är lite sugen på  att klicka hem något från Jimmy Choo kampanjen, har spanat in en grej nämligen. Får se om jag hinner bara.. Har inte heller världens tålamod när det kommer till shopping. Fort ska det gå och inga väntetider, annars får det va..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: