Lilla Rara Sara

2009-10-02
10:14:10

Again...
model.jpg fashion model image by tamz18_04

Man ska egentligen inte klaga på vädret, det har man lärt sig sen barnsben. "Kläder efter väder". Men gummistövlarna är i bilen som inte är här så jag får testa ur impregnerade UGGsen är när det är dags för rundan med hunden.

Har inte varit mig själv den senaste tiden och igår så släppte det äntligen! Massa på jobb och en underbar arbetskamrat gjorde sitt. Mötte sen upp en kär vän på stan, köpte ett par fina pumps (bara det gjorde att mitt humör sköt i höjden!) och sen gick vi och åt vars en sallad, drack kaffe/espresso och tjöta.

Idag är jag konstigt nog ledig. Känns lite konstigt, men ska hem till föräldrarna en runda, låna deras dator och visa lite saker samt ge Mini godis från nyöppnade Pistachia. Hon ligger sjuk och behöver piggas upp lite! Sen blir det god mat här hemma och ev ut och dansa senare ikväll. Inte för att jag kan dansa, men nån gång ska väl vara en första? Sen är ju sällskapet bra!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: