Lilla Rara Sara

2009-10-07
19:22:17

Dinnertime

Efter en kanondag på jobb så cyklade jag till apoteket för att bli skinnad. Rent ut sagt. 564kr för två tuber salva! What the heck! Inte har man kommit upp till frikort heller..
Det där med att vara kronisk sjuk känns i plånboken!

När jag ändå var på språng cyklade jag bort till Maxi för att handla lite inför helgen. Sallad, keso, fetaost, mozzarella, pålägg och tidning. Ikväll blev det en enkel sallad med feta, grönsaker och keso (grillad paprika och vitlök) till middag. Annars brukar jag slänga ihop keso som mellanmål med lite bär och frukter. Har fått dille på keso rent ut sagt!
Även nya nr av Chic fick följa med. Gillar den, får mer insperation av den tidningen än Veckorevyn, Cosmopolitan och andra sk tjejtidningar.
Kommentar:

jag gillar också chick

2009-10-07 @ 22:05:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: