Lilla Rara Sara

2009-10-03
15:39:17

Bara vara dag
Har haft en riktig "stökar-dag" idag. Varit i djuraffären med hunden, handlat, bakat, städat, bakat (kanelbullensdag i morgon ju!) lite mer och ska strax sätta igång med middagen.
Det härliga med helger är att mer tid läggs på middagen, i alla fall i detta hushållet, middagslagningen kan utan problem ta 2 timmar. Något gott att dricka och trevligt sällskap att laga maten med gör bara saken ännu bättre.

Känner mig riktigt pigg efter gårdagen och trots att jag åkte hem tidigare för att jag fick riktigt ont i min höft så har jag inte alls ont idag. Var på Sundspärlan där Lasse Stefanz spelade med en god vän, hennes bror och hans vänner. Första gången jag var där (förutom på godismässan då!) och trots att jag inte är en hejare på att dansa så var det riktigt kul!

Nu ska jag ställa mig och förbereda potatisgratängen innan karln kommer hem från skjutbanan och fixar med köttet till grillen. Haha, vad det lät!

Så får vi se vad kvällen bjuder på!
Kommentar:
#1: Tina

låter toppen!

2009-10-03 @ 17:35:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: