Lilla Rara Sara

2009-10-04
13:01:27

En riktig myskväll!

Har kännt mig ytterst osocial på sistone och bara koncentrerat mig på mitt nya jobb och att orka "sköta ett hem" efteråt. Vill helst inte göra något halvdant utan går all in. Denna blogg ex måste jag skärpa mig med. Den är halvdan så det skriker om det!

I alla fall, efter god mat igår begav jag mig upp till en bilverkstad när Christina gjordes vid (en racebil för dem som inte visste). Pratade med grabbarna lite och vi kom fram till att vi ville fika. På väg ner i stan för den där fikan börjar det ösregna och jag föreslår att vi fikar hemma istället och att jag bakar en paj. Sagt och gjort, pysslar ihop en äpplepaj med kanel och gör kaffe till två av oss medans de andra tar öl.
Skär upp lite banankaka jag gjort tidigare under dagen, sätter mig på diskbänken med min kaffekopp och lyssnar på bilsnack och racing.
Samtalet kommer in på tjejer, Honda Jazz (bil), Flash och massa mer och jag sitter mest och skrattar och håller flera gånger på att sätta i halsen!
Uppskattar dessa killar så mycket och är glad för att de livar upp min värld när jag tycker att den är grå och regnig.

Oh ja.. de gillade pajen! Fick en stor påse med nya svenska äpplen som tack! En hint om fler pajer kanske?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: