Lilla Rara Sara

2009-10-12
20:14:13

Here we are...
Har haft noll tanke på bloggen i helgen. Har haft full upp med annat som små projekt här hemma. Att jag sen också bröt min tå gjorde att jag blev lite stillasittande vid soffan torsda kväll och fredag. Att man kan ha så himla ont i en sådan liten kroppsdel!
Har gått som en krigsskadad med min lilla tå och haltat runt. Nåja, ny vecka nu och inte alls samma smärta!

Har kommit fram till att jag ska försöka mig på att inte äta kolhydrater (eller i alla fall minska ner på det radikalt och bara äta det till frukost) för att se om det kan ha någon inverkan på min reumatism. Vissa säger nämligen att det kan ha positiv inverkan och då är det värt ett försök tycker jag!

Och idag har jag fått frysen ful med älgkött. Jag som älskar kött! Det är som på julafton.. nästan...

Nu blir det en dusch, en varm kopp te och till att lägga sig i arbetsrummet och glo på tv. Mycket mysigare när man kan ligga i den ställbara sängen...
Kommentarer:
#1: Leonard

Hej! Har dragit igång en "Music Awards" på bloggen, rösta gärna på din favorit! :D



Hoppas du får en trevlig kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 21:11:21
#2: Nina Fina

Tack så mycket! Jaa det är inte okej, det gör sååå ont, och det blöder.. :(

Men hoppas att medicinen snart hjälper.

Jo tack det är bara bra, kallt och höstigt men rätt så mysigt ändå..:)

Hur är det själv?

Blev ni med häst?



Puss

2009-10-13 @ 19:33:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: