Lilla Rara Sara

2009-10-08
15:32:12

Min ögonsten
Klockan är bara 15,25 och jag tycker redan att dagen är slut. Har jobbat, cyklat, gjort ärenden, förberett, fixat och donat så det står härliga till. Nu vill jag bara att det ska bli kväll så jag kan varva ner efter middagen och bara vara. Läsa lite ur boken och mysa med Elsa.

Nu är det knappt en månad till hon fyller 4 år. Kan knappt tro att det i januari gått 4 år sen hon kom till mig som liten valp! Snöstorm var det när vi hämtade henne och vi höll på att köra av vägen flera gånger på hemvägen pga snö och halka! Men hem skulle jag ha henne promt, min lilla ängel!


Bjuder på en ful min på mig och en blöt puss från Elsa!
Kommentarer:
#1: Anonym

ohh sweet dog!



http://sommersprosseblog.blogspot.com/

2009-10-09 @ 12:59:02
#2: Camilla

Ja, tiden går fort när man har sånna små godingar. :) Kan inte fatta att vi har haft Ronja i över 9 år. ;)

2009-10-14 @ 09:16:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: