Lilla Rara Sara

2009-10-05
11:26:38

Oh It´s monday!

Börjar jobba först om någon timme så har stängt in mig i lägenhetens kontor för att fixa med mina anteckningar. Det lockar inte alls. Facebook, msn, gå att fylla på mer te, gå ut i vardagsrummet och höja radion som spelar på Bosen, fixa med nagellack, sortera min garderob lockar mer.
Min bok lockar också något enormt. När man väl hittat en bra bok så är det så svårt att slita sig från den trots att man har massa annat att göra. Denna gången läser jag om Denise Rudbergs böcker. Tredje boken, O.S.A är det just nu.
Flyr mig in i Eva von Dies liv så jag slipper tänka på att jag efter jobb ska vika tvätten som hänger på tork och dra en runda med dammsugaren. Nog för att det är avslappnande att dammsuga, men så kul är det inte!

För att svamla ut lite till så blir det några samtal strax och förhoppningsvis en runda på stan efter jobb om jag hinner. Är lite sugen på Caroine Gynnings nya bok Ego Woman. Får passa på att bunkra upp när man väl hamnat i en läsperiod?

Borde även tillaga lunch, men tycker det är så tråkigt att äta ensam att jag hellre avstår. Får skylla mig själv, kommer gå med huvudvärk senare och ett taskigt humör... Smart...
Kommentar:
#1: Sara

hahaha, låter som min dag idag, förutom en bra bok :)

Lunchen är likadant varje dag, ingenting, alltså taskig humör och huvudvärk som heter olga! :)

2009-10-05 @ 17:36:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: