Lilla Rara Sara

2009-10-05
18:25:39

Slit och släng över axlen

Kilade igenom stan påväg hem från jobb och hittade denna väskan på Gina Tricot. Precis lagom stor att både min gigantiska Planner, plånbok samt frukt/lunchlåda får plats!

Den påminner lite om en Chanel 2,55 Jumbo vilket jag gillar. Även om jag känner mig lite kluven då jag annars inte alls är förtjust i väskor som är "inspirerade" av något stort modehus. Men för tillfället har jag ingen större lust att punga ut med 15,000 för en Chanel väska. Det får bli i framtiden och inte detta året.
Så det var med lite hatkärlek jag köpte denna.
Gillade storleken på den, att den var sådär lagom rymlig, att den var svart och att den kommer passa utmärkt i min cykelkorg de dagar jag inte vill använda min stora Burberry.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: