Lilla Rara Sara

2009-10-14
10:37:30

Toudels!

Det blir en vecka gammal Elsabild då jag på något sätt lyckats lägga undan kamerakablen och kan på så sätt inte lägga in de nya bilderna. Så är det när man lägger saker på ett visst ställe "så att jag inte slarvar bort den, här vet jag var jag har den" jomenvisst! Smidigt Sara!

Sitter och lyssnar på tvättmaskinens ljuva sång (mmhm!) och väntar på att den ska bli klar. Vill ut i solen och röra på mig! Ska gå en lång runda med hunden och sedan blir det gårdagens middag, älgfärsbiffar med kantareller till lunch. Så gott! Undertiden tvätten ska bli klar sitter jag och filar på en lista. Älskar listor! En lista till helgen, för går allt som det ska blir det shopping på annan ort då! Me like!
Något som också ska besökas i helgen är stallet. Mini har skaffat häst och jag ska dit och klappa den! Hoho! Välkomna den till familjen och irritera kärringarna där genom att komma dit i helt fel skor :-)

Det där med att inte äta kolhydrater går fin fint. Dock blev det lite socker igår vilket inte alls är bra men det var kanske inte heller så bra att börja med detta precis i fel tid av månaden.
Kommentarer:
#1: Camilla

Ja, skit snygga kläder har dom! Lite mycket shopping har det väl blivit... Och mer kommer säkert. ;) Men men, nåt ska man ju hitta på. Jodå, 9 bast! :D Börjar bli gammal käring ju. Fast hon beter sig som en valp. ;) Är lite lättare med tider på salongen nu sen jag bytta jobb. :) Skönt! Allt bra med dig annars? Kram

2009-10-14 @ 13:21:53
#2: Camilla

Ha ha! känner så igen det där med Red bull. ;) Jag har bytt jobb så att jag jobbar natt igen. Såå skönt. ;) Jag har en tid nästa onsdag kl. 11.15 om det skulle kunna passa dig? Kram

2009-10-14 @ 20:14:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: