Lilla Rara Sara

2010-03-17
10:30:56

sjuttonde mars tjugohundratio
Än en gång har jag glömt bort att jag hade en blogg.. Det är nog inte meningen att jag skall fortsätta?
Eller nån gång då och då ibland kanske?

Det börjar bli ljusare om dagarna och det är så skönt! Riktigt längtar tills man kan sitta på balkongen och dricka något gott om så med en jacka på sig. Förhoppningsvis blir det en städning av balkongen i helgen och putsning av fönster...

Helg ja.. I morgon och kort dag på fredag sen börjar den! Är riktigt nöjd med veckan än så länge och hoppas att det fina håller i sig!
Kommentarer:
#1: unique

Det känns vill jag lova. Kliar och ömmar. Att ligga på huvvet gör asont, men det kommer lägga sig. Så länge jag tycker att det är värt det är det lugnt hihihi

2010-03-18 @ 08:57:22
#2: Linda

Hello!!



Jag har aldrig testat GI.. Men viktväktarna är riktigt bra.... Man får äta allt man vill dricka allt man vill men till en viss gräns.. GI äter du det nu?? KRAMAR

2010-03-19 @ 12:05:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: