Lilla Rara Sara

2010-03-10
12:01:56

tionde mars tjugohundratio
Det var ett tag sen jag loggade in här..

Vill egentligen få ner några ord men jag orkar inte. Det finns så mycket som vill komma fram, men ingen ork. Kämpar är rätt ord.. Yaj!

Sitter och dricker mitt vanliga kaffe innan jag ska ta på mig bootsen och gå ner till jobb. Jobbar stängning och det gillas. Älskar mitt jobb. Just nu är det jobbet och min familj som håller mig ovanför vattenytan.
Vet inte vad det är som hänt men vad det än är orkar jag inte med att ta tag i det.
Det gamla får vara och det tas nya tag för det nya.

Well well... Denna vecka började dåligt men verkar sluta bra mycket bättre! Ska återigen vara lite social i dagarna och det gillas. Har blivit riktigt urkass på det de senaste månaderna.. Well.. I´m back!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: