Lilla Rara Sara

2010-03-13
15:59:41

trettonde mars tjugohundratio
Kände mig likt en smårbarnsmor i morse när jag gick upp i morse vid sju. En lördag!
Sovmorgnarnas tid är förbi under våren, då vi börjat gå på en hundkurs med Elsa. Lite hyfs och fason skall jag få på både henne och Karln innan jakten börjar i september.

Har pratat mycket om det ska bli en fyrbent eller tvåbent varelse i vår lilla familj till på sistone. Och ska sanningen fram är jag sugen på både en strävhårig tax och en liten.. Men tiden får utvisa allt, är ju inte så gammal än så länge att det börjar  bli panik ;)

Well well, ikväll är det melodifestivalen och jag ska se den. Hejjar på Dolph även om han inte tävlar. Ser fram emot massa god mat, lite rött och trevligheter. Lördagskvällen är trots allt veckans höjdpunkt!

Morgondagen kommer gå i husmoderns tecken. Ska baka och försöka få med karln till IKEA samt Bolagret. Även en koncentrerad stund framför datorn kommer det bli. Hjärnan kommer vara på högvarv!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: