Lilla Rara Sara

2011-12-12
10:19:28

2012-12-12
Jag tror alltid att jag ska hinna med mer än vad jag gör. De senaste dagarna har jag kört efter att inte göra något, eller så lite som möjligt. Visst har det hunnits med saker och ting men inte alls så mycket som om jag varit effektiv. Skönt ändå. Även om det ligger över mina axlar nu, allt som ska fixas inför jul. Innan jag avslutar ett kapitel och påbörjar ett nytt.
Julen kommer bli väldigt speciell för mig iår. Kanske kommer jag berätta för er senare.
Mitt stora problem just nu är att jag arbetar eftermiddagar, dvs börjar efter lunch.
Jag sover på tok för länge och hinner inte göra allt jag vill innan jag måste sticka till jobb. Anledningen till att jag sover länge är att jag knappt sover på nätterna. Då ska det upp och kissas stup i kvarten och sedan ska man försöka somna om...
Nåja, nu ska min nespresso drickas upp innan jag går loss med dammsugaren.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: