Lilla Rara Sara

2011-12-02
10:25:23

Julen del 1
Jag kallar det att försova sig på sin lediga dag.
Att vakna 2 h senare än beräknat. Antagligen behövde min kropp det och då jag legat dålig några dagar så har jag inte mer planerät än handling och bak. Julklappshandling med om jag var pigg på det men det är jag inte!
Kanske i morgon när jag ska in till stan och träffa en gammal vän jag kan ta lite av julklappslistan då.
Idag ska det bakas och mysas.
Fick hem Pernillas Jul för några veckor sedan och nu i början av december tycker jag det är dags att ta sig igenom ett bak. Det mesta lär säkert ätas upp långt inan julafton men då har vi lite på känn vad vi behöver kompleteringsbaka!
Nu är nespresson slut och jag ska ut till bilen och åka till Willys!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: