Lilla Rara Sara

2011-12-01
09:36:03

Nordpolen
Känns som jag befinner mig på nordpolen just nu. Fryser och åter fryser. Tyckte jag mådde ok i går eftermiddag men under kvällen började jag må skit igen. Natten har varit svår och morgonen likadan. Funderade redan i gårkväll på att sjuka mig inför morgondagen men jag kunde ju må bättre på morgonen. Icke..
Efter mina rostade frukostmackor med ost och earl grey te så blir det sängen igen. Elsa anade nog vad som väntar för hon ligger kvar där under täcket.
Har nedsatt immunförsvar sedan tidigare och lillen i magen verkar fortsätta köra på det spåret enligt min barnmorska. Andra brukar få bättre immuförsvar. Men nu tar den all kraft från mig. Jag är som ett yttre skal som får ta all skit.
Att bebisen inte kan förstå att jag har massor att göra på jobb innan jul! Skitunge...
Älskade skitunge..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: