Lilla Rara Sara

2011-12-03
10:08:32

Saturday
Dåligt med bloggande de senaste dagarna..
Igår infann sig lite energi och då var jag i köket. Bakade och lagade en fantastiskt god middag till mig och mannen.
Ryggbiff, potatisgratäng á la Mannerström (men med en touch av Sara då jag lade på morötter överst, cravings..), stekta tomater och rödvinsås.
Till det ett gott rött vin.. Eller nej det var ju det.. Drack julmust. Gott det med men efter halva middagen slog det mig att jag har alkoholfritt vin i vinkällaren. Får bli till nästa helg!
Eller ikväll! Ikväll ska vi basta, blir nog bara en kort stund för mig men alltid något!
Idag vaknade jag tidigt. Mannen skulle ut och jaga och när Elsa insåg att hon skulle med så blev det fart på henne. Pip, gnäll och massa spring i hela huset ink sängen jag låg i. Det var nog en rätt lycklig hund som åkte på grisjakt med Mannen och P i morse. Och senare idag får jag hem en trött, skitig och lycklig hund som bara kommer vilja ligga och mysa hos mig.
Nu ska jag ta tag i mina smörkolor, slå in dem i papper innan jag ska in till stan!
Kommentar:
#1: Heidi

Ja, håller med dig. Det är så fint med färska blommor :) men dyrt :( 

2011-12-04 @ 20:06:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: