Lilla Rara Sara

2011-12-29
15:50:00

Mitt enda fynd
Jag är urkass på att "fynda" gamla saker. Vissa har verkligen ett öga för det, jag vill så gärna men icke. Det enda jag fyndat riktigt här i hemmet är min bar. Fann den för snart ett år sedan. Man kan snurra på den och inuti har den flera motiv..



Jag vet att många tycker dem är grotekst fula, men jag tycker den är så fin. I den har jag min Xanté och Campari, Whiskey samt några fina glas. Inget jag dricker nu men inte ska den tas undan för det!
Jag dricker ju knappt annars heller men som sagt fin!
Kommentar:
#1: Johanna

Sv: Åh, tack snälla du!! Jag är jättenöjd med hur jag lyckats få ihop det i vardagsrummet med all "bråte" jag fyndat lite här och var^^

Jag tycker också att din "jordglobsbar" är superfin!! En sådan skulle jag lätt kunna ha här hemma också!

2011-12-29 @ 17:53:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: