Lilla Rara Sara

2011-12-29
13:48:08

Voila!

Jag har inte använt någon makeup på en vecka nu, förrens igår. Då skulle jag minsann sminka mig innan jag skulle in till stan?
Varför? Min hy känns förfärlig nu..
Inte kan väl finnarna kommit så snabbt? Måste ligga längre bak i tiden..

Nåja, ska verkligen bättre mig med peelingen och rengöringen i framtiden!
Känner ju att min peeling/scrub från Nimue gör underverk så varför använder jag den inte regelbundet?

Här är jag i alla  fall, osminkad och håret är ofixat. Inte för att jag någonsin varit en hårmänniska. En sådan som stått framför spegeln och fixat. Man kanske skulle blir det med? Med mitt tunna hår, som inte ens verkar vilja bli fylligt under en graviditet..
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: