Lilla Rara Sara

2011-09-29
10:02:31

110929
Livet går på som vanligt. Erkänner att det är rätt jobbigt att ha en pågående renovering hemma, ska bli så skönt när det är klart! Man får liksom inte rent någonstans i huset trots att man städar och städar, och tillslut pallar man inte att städa och låter det se ut som det gör..

Nu har en servicekille varit här och kikat på diskmaskinen och jag ska fortsätta med lite småfix här hemma. Ska försöka bli lite mer organiserad än vad jag är idag och inte skjuta på saker och ting. Ska också gå en långpromenad med hunden innan jobb så att hon får röra på sig innan hon ska till sin "morfar".

Hade tankarna på att köra till gymmet idag också men har ingen bil hemma då mamma lånat en till jobb då deras gått sönder. Så typiskt.. I morgon blir det gymmet däremot!

Härromdagen fick jag några fina geberablommor av min Kärlek. I älsklingsfärgerna orange och rosa.


Bjuder på en bild från min möhippa på mig och min gamla bästis.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: