Lilla Rara Sara

2011-09-28
11:02:10

En resume?
Har haft några dagars ledighet från jobb och har inte suttit något vid datorn hemma heller. Sköna dagar. Det har fixats en del med huset och trädgården.
2 Äppleträd och en Päronträd har planterats, likaså flera funkior och prynadsgräs.
Jag har besökt bokmässan med min mor och handlat flera böcker. Plockat svamp med en av mina bästa vänner och talat om livet och bara varit. Passat på att vila en del.
Min gamle hund gick prov i lördags och är nu godkänd eftersökshund! Inte illa pinkat för en 6 år gammal terrier som började med jakt sent i livet.

Sedan belönade jag mig själv med en ny väska. En Mulberry Bayswater small i svart. Love! Känns mer ok för mina leder att kånka runt på än på den gamla bayswatern. dvs, jag kan inte fylla den med lite mycket skit!

Kommentar:
#1: Caroline

Gilla! ;)

2011-10-03 @ 12:46:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: