Lilla Rara Sara

2011-09-22
12:45:57

Fridag!
Jag har tagit en veckas semester från jobb för att vila upp mig. Ta det lugnt och bara vara. Samt att få lite gjort i trädgården, ta bort tapeter i hallen och träffa vänner.

När det kommer till trädgården så ser den ut som en knarkarkvart. Hemsk med andra ord. Hela sommaren har vi bara klippt gräset och resten har fått stå orört av diverse olika anledningar. Nu är det daga att ta tag i den och det ska även planteras lite nya träd samt växter. Men innan dess måste jag röja bort allt ogräs som är ivägen.. Inte det lättaste när man känner sig orkeslös men vilar ofta och försöker se det som ett gympass ;)

Nu har jag precis ätit lunch och ska bege mig ut igen..
Varför kunde inte en trädgårdsmästare ingått i husköpet? Haha

Men har en fin belöning som väntar på att inköpas när jag röjt klart. Så det gör en lite taggad också. Börjar på M och slutar på berry!
Kommentar:
#1: Caroline

Himla nyfiken på din belöning..! ;)

2011-09-23 @ 13:46:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: