Lilla Rara Sara

2011-09-01
14:52:04

Höstsnyggt
First Mate Knit in Season
Denna tröja från Hunkydory fick igår följa med hem från Spritit på Väla efter att jag och mamma varit där en snabbis innan jobb.
Hann med att köpa ett par klassiska svarta skinn boots från Trampolin också samt ett läppstift från Estee Lauder i färgen barely nude.
Hade lagom ångest när jag kom till jobb efter att ha spenderat så mycket pengar men hellre bra grejer för lite mer som man kan ha länge än skit till ingenting. 10 min efter att jag kommit till jobb så klantade jag till det med Sodastremen vi har i köket och hela min tröja blev blöt. För att undvika wet-tshirt looken så fick den nya tröjan åka på!

Någon till tjocktröja ska jag försöka hitta även om jag är sugen på samma modell men annan färg..
Kommentar:
#1: Heidi

Ja, det är en hel del snyggt :) Jahaa.. den var en Malene klänning :) Tack så mycket! :)

2011-09-01 @ 15:06:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: