Lilla Rara Sara

2011-09-05
20:06:43

Måndagar...
Ibland vill man vara så mycket mer än vad man är. Även om jag tog det lugnt efter träningen idag så tog jobbet musten ur mig senare..
Vill så gärna.
Efter jobb var jag inte alls sugen på att ställa mig vid spisen och min syster har aldrig lagat mat i mitt kök (induktion kan vara knepigt för den som inte ens lagar mat hemma) så vi lejde bort den. Vars ett 9pack nuggets från Mc donalds.
Nu sitter vi här framför Idol, brasan tänd och knaprar morötter. Den ena förkyld för att det ösregnat idag den andra trött och öm i  kroppen.

Imorgon ska jag ta det riktigt lugnt innan jobb. Bara den vanliga rundan med hunden och så ska jag på en sminkning innan jobb. Vardagslyx på hög nivå har det varit de senaste dagarna!

But hell, I´m living the dream!
Kommentar:
#1: Heidi

Har ni?! Åh.. ja, det kan jag tänka mig för dom ser riktigt sköna ut :) 

2011-09-09 @ 10:55:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: