Lilla Rara Sara

2011-09-04
14:22:33

Städa städa!
Har nog haft den lugnaste söndagen på länge!
Det blev en brioche och Nespresso till frukost innan jag tog cykeln till gymmet för en 55 min ansiktsbehandling. Var riktigt skönt!  Då jag har årskort på gymmet så hade jag 20% rabatt på spaprodukterna så passade på att kolla med hudteurapeten vad för sorts produkter jag behövde. Mina gamla är slut och de senaste veckorna har jag använt min mans ansiktskräm och tvättat ansiktet med tvål! Så även om det kostar en del att köpa både rengöring och kräm på en gång så behövdes det och bra produkter håller länge!
Denna gången testar jag Nimue. Har haft Dermalogica i flera omgångar men detta hoppas jag ska vara drygare. Även om Dermalogicas produkter håller i 4-6 mån så hoppas jag på 6 mån här ;)

Kom i alla fall hem från behandlingen och passade på att rengöra allt mitt smink och slänga gamla produkter. Blev rätt mycket jag slängde, används det inte eller är gammalt varför sparar jag då på det?

Städade hela badrummet och tog köket i samma veva. Senare i eftermiddag ska jag hänga kläderna i walkincloseten lite snyggare. Så man får mer ordning.
Kommentar:
#1: Heidi

Nej, det har jag inte. Då ska jag kolla den direkt :) Tack.

2011-09-04 @ 17:53:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: