Lilla Rara Sara

2011-09-02
21:55:20

TGIF but I wish it was Saturday


Är egentligen inte så social av mig. Gillar att vara själv. Men idag har jag verkligen varit social med råge! Kan bero på att min man är iväg och då vill jag helst inte vara ensam. Inget  fel på andras sällskap, men det finns en anledning till varje jag gifte mig med honom. Mitt hjärta.

Cyklade bort till några vänner på lite kaffe och snack. Härligt att det var på pass varmt att vi kunde sitta på altanen! Mannen i det huset försökte skrämma upp mig då han listade ut att jag är mörkrädd när jag är själv. Nu under kvällen har han smsat och frågat om jag varit i källaren.. Nejhejdu! Den här kvinnan har tänt varenda lampa i huset och varenda rum är larmat nu när jag ska lägga mig. Hunden ligger nedanför sängen... och jag är en riktig kyckling!

Kom nyss hem från middag med världens bästa C. Så skönt att vi kan ventilera allt med varandra!
Lovade mamma att jag skulle försöka mig på en sovmorgon. Numer har jag blivit rätt duktig på att piggna till alldeldes för tidigt på morgonen oavsett vardag ellet helg...

Nåja, en film väntar och tv:n är förprogrammerad på insomning ;)


Gårdagens köp! En riktig goströja!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: