Lilla Rara Sara

2011-09-02
16:09:58

TGIF

Idag är en ledig dag. När det står så i kalendern är det egentligen fullspäckat. Fullspäckat men ändå relativt oplanerat. Så är det varenda eviga gång. Härligt ändå.
Cyklade till gymmet i morse trots gårdagens illamående. Körde att pass och stack sedan hem till föräldrarna för frukost och pyssla om mamma.
Min stackars mamma har haft en riktigt oturs vecka. Förutom ett rån förra fredagen så har hon nu gått och skadat knät när hon gick med Sixten.


Hann med att handla på Willys innan jag stack ner i stan. Älskar verkligen att handla mat. Hade jag inte gillat kläder så mycket så hade jag enkelt shoppat upp min lön på mat. Har nog att göra med att man vuxit upp i en mataffär. Aldrig riktigt haft chansen att åka och handla förren man flyttade hemifrån..
Laga mat och baka står högt i kurs hemma hos oss!

Efter koftköpet mötte jag upp min syster som slutat skolan för veckan. Tog var klassiker på Espresso House. Levain mozzarella kyckling och en liten cappuccino. Kikade på fina smycken och tog en sen buss hem.
Hemma väntade grannens barn på mig. Lovat att köpa jultidningar av henne. Tidningar och tidningar, blev två böcker :)

Ikväll blir det kanske stan igen med C, annars ska jag ge mig an min deckare jag har här hemma!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: